Kącik fanów fantasy RPG i tych klimatów
Strony: 1
Vafnir: Umiejętności.. wielka mi logika.. no to to, co postać potrafi! :3
Umiejętności.
Gdy gracz stworzy postac ma do wyboru 3 niestandardowe umiejętności + standardową umiejętność rasową-wrodzoną oraz klasową.
Umiejętności można zwiększać odpowiednio:
- Wykorzystując przysługujący 1 Punkt Umiejętności/lvl na zwiększenie um. o 1 poziom.
- Zakupując nową umiejętność wykorzystując 3 zebrane PU.
Poziomy umiejętności:
Poziom | Nazwa | Dodatek do testów (pkt dodawane do wylosowanej liczby z kości)
1 | Nowicjusz | +1
2 | Początkujący | +1,5
3 | Uczeń | +3
4 | Czeladnik | +4,5
5 | Biegły | +5
6 | Zaawansowany | +6,5
7 | Expert | +7,5
8 | Mistrz | +8,5
9 | Półbóg | +9,5
10 | Boski | +11
Dodatkowo:
10 poziomu umiejętności nie można osiągnąć poprzez PU, a dzięki zdaniu pomyślne testu (w tym przypadku misji). Poziom ten można zyskać tylko w DWÓCH umiejętnościach.
Ubiegać się o poziom Boski należy Mistrza Gry podczas sesji lub przed nią (gracz informuje, że w sesji chciałby rozegrać zadanie na dziesiąty poziom umiejętności).
Oczywistym faktem jest, że postać musi posiadać już status Półboga w danej dziedzinie.
Ponadto, aby taką umiejętność wykreować na poziom Boski, postać musi mieć minimum 15 poziom.
Umiejętność wrodzona:
Przypisana lub wybrana z listy dostepnych dla danej rasy.
Umiejętności klasowe:
Przypisana wcześniej umiejętność dla danej klasy. Na przykład złodziej - kradzież. Druid - leczenie, et cetera.
Offline
Strony: 1