Vafnir: Umiejętności.. wielka mi logika.. no to to, co postać potrafi! :3
Umiejętności. Gdy gracz stworzy postac ma do wyboru 3 niestandardowe umiejętności + standardową umiejętność rasową-wrodzoną oraz klasową.
Umiejętności można zwiększać odpowiednio: - Wykorzystując przysługujący 1 Punkt Umiejętności/lvl na zwiększenie um. o 1 poziom. - Zakupując nową umiejętność wykorzystując 3 zebrane PU.
Poziomy umiejętności: Poziom | Nazwa | Dodatek do testów (pkt dodawane do wylosowanej liczby z kości) 1 | Nowicjusz | +1 2 | Początkujący | +1,5 3 | Uczeń | +3 4 | Czeladnik | +4,5 5 | Biegły | +5 6 | Zaawansowany | +6,5 7 | Expert | +7,5 8 | Mistrz | +8,5 9 | Półbóg | +9,5 10 | Boski | +11
Dodatkowo: 10 poziomu umiejętności nie można osiągnąć poprzez PU, a dzięki zdaniu pomyślne testu (w tym przypadku misji). Poziom ten można zyskać tylko w DWÓCH umiejętnościach. Ubiegać się o poziom Boski należy Mistrza Gry podczas sesji lub przed nią (gracz informuje, że w sesji chciałby rozegrać zadanie na dziesiąty poziom umiejętności). Oczywistym faktem jest, że postać musi posiadać już status Półboga w danej dziedzinie. Ponadto, aby taką umiejętność wykreować na poziom Boski, postać musi mieć minimum 15 poziom.
Umiejętność wrodzona: Przypisana lub wybrana z listy dostepnych dla danej rasy.
Umiejętności klasowe: Przypisana wcześniej umiejętność dla danej klasy. Na przykład złodziej - kradzież. Druid - leczenie, et cetera.
|